صفحه اصلی / اسلایدر / سفر در وطن

سفر در وطن

 

همراهان عزيز،

برنامه “سفر در وطن” يك برنامه ٤٠ روزه خويشكاري و خودمراقبتي است.
١٠ روز اول مربوط به سفر آغازين اين برنامه، يعني
” سفر در تن” است.
هر سفر ٤ پرسه دارد. كه در اين سفر نخست شامل تن آگاهي، دم آگاهي، دل آگاهي و گام آگاهي مي شود.
در هر پرسه دو روز مي مانيم به جز پرسه آخر هر سفر كه چهار روز در آن مي مانيم و تمرين مي كنيم.

شاد و پاينده باشيد

 

 

آشنایی:
سفر در وطن
آشنایی با سفر در وطن
روز اول و دوم:
تن‌آگاهی (پرسۀ نخست سفر در تن)
روز سوم و چهارم:
دم‌آگاهی (پرسۀ دوم سفر در تن)
روز پنجم و ششم:
دل‌آگاهی (پرسۀ سوم سفر در تن)
روز هفتم و هشتم و نهم و دهم:
گام‌آگاهی (پرسۀ چهارم سفر در تن)
روز یازدهم و دوازدهم:
حس‌آگاهی (پرسۀ اول سفر در روان)
روز سیزدهم و چهاردهم:
توجه‌آگاهی (پرسۀ دومِ سفر در روان)
روز پانزدهم و شانزدهم:
پندارآگاهی (پرسۀ سومِ سفر در روان)
روز هفدهم تا بیستم:
روایت‌آگاهی (پرسۀ چهارم سفر در روان)
روز بیست و یکم و بیست و دوم
من، دیگری‌ام (پرسۀ نخستِ سفر به دیگری)
روز بیست و سوم و بیست و چهارم
دیگری، من است (پرسۀ دومِ سفر به دیگری)
روز بیست و پنجم و بیست و ششم 
زبان فاصله‌ها (پرسۀ سومِ سفر به دیگری)
روز بیست و هفتم تا سی‌ام
با هم بودن (پرسۀ چهارمِ سفر به دیگری)
روز سی و یکم و سی و دوم
از هستی‌ام (پرسۀ نخست سفر به هستی)
روز سی و سوم و سی و چهارم
 در هستی‌ام (پرسۀ دوم سفر به هستی)
روز سی و پنجم و سی و ششم
به هستی‌ام (پرسۀ سوم سفر به هستی)
روز سی و هفتم تا چهلم
هستم (پرسۀ چهارم سفر به هستی)

 

20 دیدگاه‌ها

  1. حامد موحدیان

    وقت بخیر؛ آیا محدودیتی در تعداد بار انجام روزانه یا تعداد بار انجام کلیدهای بیدار سازی بدن وجود دارد؟

  2. با سلام و تشکر از جناب آقای دکتر فرزاد گلی
    من الان ، اولین تن آگاهی رو انجام دادم جریان و گرمای انرژی رو تو تمام بدنم داشتم
    سپاسگذارم

  3. بسیار سپاس گزارم. و قدر میدانم این فرصت را. ما در خانه همگی با هم دوبار در روز انجام می‌دهیم.

  4. سلام امشب منتظر روز پنج و ششم هستم. 🙏🙏🙏

  5. درتمرین دم آگاهی احساس می کنم نفس هام کوتاهه وموج عقب وجلو رواحساس نمی کنم آیا می تونم خودم روی نفس هام ویا حرکت جلو وعقب تغییر ایجاد کنم یا فقط توجه به نفس ها داشته باشم کافیه؟

    • سلام
      نه. هر چقدر كه بدن رو سفت بگيريم باز خيلي ظريف با دم و بازدم سر به عقب و جلو كشيده ميشه. اول اين كشش رو پيدا كنيد و از طرف ديگه بدن رو شل تر و رهاتر بگيريد. با بي كوششي و تكرار درست ميشه.

  6. سوسن یوسفی کردستانی

    بسیار سپاسگزارم از دکتر گلی عزیز این فرصت را در اختیار ما گذاشتند که دوباره از دانش ایشان بهره ببربم قدردانیم

  7. سلام و خدا قوت
    سپاس از زحمات شما و دکتر گلی عزیز برای این برنامه مفید

    اگه اشتباه نکنم توی بخش آشنایی با دوره گفته شد که پرسه چهارم هر سفر ۴ روز خواهد بود،درحالی که اینجا برای روزهفتم و هشتم ارايه شده. خواستم بپرسم روز نهم و دهم به چه پرسه ای اختصاص پیدا می کنه؟

  8. سلام. اگر روزی فراموش کردیم تمرین رو انجام بدیم از فردا همانروز رو انجام بدهیم و عبور کنیم یا به تمرین اول برگردیم؟

  9. سلام در مراقبه پرسه ی دوم سفر به دیگری جایی هست که گفته میشه آگاهی را به کل روابطتون بیارید. آوردن آگاهی روی تن رامتوجه میشم. آگاه بودن در روابط روزانه را هم درک می کنم. اینکه در مراقبه آگاهی را به کل روابطم بیارم را درک نمی کنم ونمی دونم یعنی چه حالتی داشته باشم

  10. سوسن یوسفی کردستانی

    ببخشید من بعد از روز ۳۳ و۳۴ دیگه ویدئویی دریافت نکردم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code